نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 08:50

آذربایجان غربی در مسیر رشد صنعتی است

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به روند رو به رشد وضعیت واحدهای تولیدی استان، گفت: دولت سیزدهم برنامه‌ای مدون برای صنعت گران دارد و از این رو در یکشنبه‌های حمایت از تولید، با بازدید از کارخانه‌های کوچک و بزرگ، در صدد رفع موانع و حل مشکلات آنان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به روند رو به رشد وضعیت واحدهای تولیدی استان، گفت: دولت سیزدهم برنامه‌ای مدون برای صنعت گران دارد و از این رو در یکشنبه‌های حمایت از تولید، با بازدید از کارخانه‌های کوچک و بزرگ، در صدد رفع موانع و حل مشکلات آنان هستیم.

معتمدیان  در هفتاد و چهارمین یکشنبه های حمایت از تولید با اشاره به بازدیدخود از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، افزود: به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی از دو واحد تولیدی مرکز استان بازدید کردیم و در این راستا مصوبات قابل توجهی در راستای توسعه و رفع مشکلات این مجموعه ها به تصویب رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه این مصوبات در راستای رفع موانع و مشکلات شرکت‌های اقتصادی و تولیدی استان است، خاطرنشان کرد: برخی از واحدها نیاز به سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دارند که با همکاری بانک‌ها، در صدد برقراری این ارتباط برای حمایت تمام قد از آنان هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309868

مهمترین اخبار ایران و جهان: