نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 09:50

رویکرد نوآورانه در سازمان تبلیغات اتفاقات خوبی را رقم زده است

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد تحولی و نوآورانه باعث رقم خوردن اتفاقات خوب و امیدوار کننده‌ای در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

فاطمه محمد بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوره جدید مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی وجود روحیه نوآوری و حاکم شدن دیدگاه تحولی در سازمان است.

وی افزود: وجود این رویکرد تحولی و نوآورانه باعث رقم خوردن اتفاقات خوب و امیدوار کننده‌ای در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های دوره جدید مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی توجه به نظام مسائل استان و کشور و تلاش و برنامه‌ریزی برای حل این نظام مسائل است.

وی بیان کرد: توجه به نظام مسائل و تلاش برای حل آن در کشور باعث شکل‌گیری رویدادهای بزرگ و در خور شأن شده و قابل تقدیر است.

محمدبیگی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های دوره جدید مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه و تمرکز بیشتر بر روی نوجوانان و جوانان است.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کمی و کیفی این نگاه به نسل پایه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به بانوان و گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی و اسلامی با هدف بازیابی هویت جوانان باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات که آن را از دیگر سازمان‌ها متمایز کرده توجه به اصل بومی گزینی و استفاده از نیروهای بومی در استان‌ها است.

محمدبیگی اظهار کرد: همانطور که در سطح ملی شاهد تحقق برخی نوآوری‌ها هستیم با ظرفیتی که در قزوین و سازمان تبلیغات استان مشاهده می‌کنیم، این انتظار می‌رود در استان نیز حرکت‌های نوآورانه و خلاقانه با سرعت لازم اتفاق بیفتد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309824

مهمترین اخبار ایران و جهان: