نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 18:40

کار ساماندهی پارکینگ‌های مرز خسروی در حال انجام است

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی آماده استقبال از زائران اربعین است، گفت: کار ساماندهی پارکینگ‌های مرز خسروی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که با حضور سردار شرفی و جمعی از مسئولان استان دی پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: پلیس مرکز خدمات رسانی به زائران اربعین است و همه همکاران با نگاه اعتقادی آماده انجام وظایف خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به بخشی از وظایف پلیس در برنامه اربعین در عین حال از مشخص بودن وظایف هر کدام از بخش‌های انتظامی خبر داد و گفت: با توجه به مشخص بودن شرح وظیفه هر کدام آنها، تلاش می‌کنیم تا این وظایف به نحو احسن انجام و خدمات لازم به زوار ارائه شود.

حاجیان ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی‌ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت‌تر و بهتری به زوار کربلا ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده‌ایم همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی پارکینگ‌ها نیز تاکید کرد و گفت: بلوک بندی و قطعه بندی آنها برای سهولت در کار زائران و اینکه پس از بازگشت از سفر به راحتی بتوانند خودرو خود را پیدا کنند ضروری است.

حاجیان با اشاره به در نظر گرفته شدن ۶ پارکینگ برای پارک خودروی زائرین اربعین، خواستار ساماندهی آنها شد و گفت: بلوک بندی و قطعه بندی این پارکینگ‌ها ضروری است و کار ساماندهی آنها در حال انجام است.

رئیس پلیس کرمانشاه در پایان خواستار همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با پلیس به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران اربعین شد و افزود: خدمت به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) وظیفه‌ای همگانی است و نیاز است از هم اکنون اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1347368

مهمترین اخبار ایران و جهان: