نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 15:12

واکنش‌ها به دروغ اصلاح‌طلبان درباره پلمپ خانه اندیشمندان»

این روزها در حالی خبر دروغ پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی توسط شهرداری تهران منتشر شد که جمعی از اصلاح‌طلبان و معاندین در اقدامی هماهنگ به برجسته سازی این موضوع پرداختند.

فارس پلاس، واکنش کاربران - این روزها در حالی خبر دروغ پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی توسط شهرداری تهران منتشر شد که جمعی از اصلاح طلبان و ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ به برجسته سازی این موضوع پرداختند.

 عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر عدم پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: حضور سلایق مختلف و تنوع دیدگاه‌ها و اندیشه‌های مختلف ذیل چتر انقلاب اسلامی با رعایت قوانین جاریه، می‌تواند برای دستیابی به اهداف تأسیس این خانه یاری‌کننده باشد.

جریان غرب‌گرا که این مجموعه را به عنوان حیات خلوت خود مورد استفاده قرار داده است، با جنجال‌های شبه رسانه‌ای به دنبال شانتاژ و فشار به مجموعه شهرداری هستند تا ملک شهرداری فقط برای این قشر و این نوع از تفکر باشد؛ این در حالی است که این مجموعه پلمپ نشده و تنها به غرب‌گرایان گفته‌ شده است که به مانند دیگران، قسمتی از این مجموعه وسیع در اختیار شما قرار بگیرد و دیگر جریانات فکری و فرهنگی و علمی نیز در این مجموعه حضور داشته باشند.

از سوی دیگر، جریان متبوع و هوچی‌گر جریان اصلاحات، با این ادعا که این ملک در حبس مطلق مدیران فعلی خانه اندیشمندان است، به دنبال تصاحب ملک شهرداری تهران با تبصره و آیین‌نامه هستند.

این شانتاژ رسانه‌ای در حالی است که مدیریت فعلی خانه اندیشمندان علوم انسانی، با در اختیار گرفتن یک فضای وسیع، به جز استفاده از چند اتاق، بیش از ۳۰ اتاق در این مجموعه را تبدیل به انباری کرده‌اند و عملا هیچ استفاده‌ای از این مجموعه نمی‌شود.

 

 

این دروغ پردازی و فضاسازی سیاسی توسط اصلاح‌طلبان، با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1338268

مهمترین اخبار ایران و جهان: