نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 17:24

جزییات دیدار نمایندگان هرمزگان با مخبر

نماینده بندرعباس گفت: مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور به تشریح مسائل و مشکلات کلان استان و کاستی‌ های حوزه‌ های انتخابیه خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیان جزییات دیدار مجمع نمایندگان هرمزگان با مخبر معاون اول رییس جمهور که معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در آن حضور داشت اظهار کرد: در این دیدار  با تاکید بر لغو مصوبه انتزاع چند روستا از شهرستان پارسیان، تأکید کردیم که رئیس جمهور در سفر گذشته خود به استان هرمزگان درخصوص استفاده از ظرفیت نیروهای بومی به عنوان مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره صنایع، پالایشگاه ها و مناطق آزاد و همچنین استفاده از مدیران شایسته و کاردان اهل سنت در مسئولیت های ملی و استانی قول مساعد دادند که تا به الان مورد اجرا قرار نگرفته است.

 

مرادی در ادامه بیان مسائل و مشکلات با اشاره به ایجاد تسهیلات مناسب ته لنجی و افزایش سفرهای دریایی ملوانان، گفت: صف های طولانی در جایگاه های سوخت مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود آورده که خواسته ما رفع فوری و هرچه سریع تر این مشکل است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایفای مسئولیت های اجتماعی در خط انتقال نفت گوره به جاسک حسب مصوبه دولت در سفرهای استانی، افزود: در‌راستای رسیدگی بیشتر به مسائل و مشکلات استان، حضور پررنگ تر وزرا و معاونین وزرا در هرمزگان مورد تاکید است.

مرادی با بیان لزوم تکمیل ساختمان های ناشی از زلزله سال های اخیر در هرمزگان، تصریح کرد: در سال های اخیر بر اثر زلزله های شدید خسارات زیادی در بخش فین، سیاهو و سایه خوش وارد شد که در این نشست معاون اول رئیس جمهور بر‌ لزوم تسریع و رفع موانع پیش روی بازسازی از سوی دستگاه های اجرایی دستورات لازم را داد.

در آخر مرادی در بیان مسائل و مشکلات استان، تسریع در تکمیل جاده کهورستان به لار را مورد تاکید قرار داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1287524

مهمترین اخبار ایران و جهان: