نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 09:22

توزیع ۱۲ میلیون لیتر نفت گاز جهت ماشین آلات کشاورزی خراسان‌شمالی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: ۱۲ میلیون لیتر نفت گاز جهت ماشین‌آلات کشاورزی در فصل بهار توزیع شده است.

سید رضا احمد نیا، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ مقدار ۴۶ میلیون لیتر نفت گاز در بخش ماشین‌آلات کشاورزی استان توزیع و مصرف شد. اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار دستگاه تراکتور، تیلر و کمباین در سطح استان وجود دارد که سهمیه نفت گاز این تعداد ماشین‌آلات کشاورزی تأمین می‌شود.

وی گفت: تأمین و توزیع سوخت موردنیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به‌خوبی محقق شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زیر کشت زمین، تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: سهمیه تخصیصی به ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی بر اساس سطح زیر کشت و پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و همچنین ثبت‌نام در سامانه مربوطه و داشتن مجوز لازم از ادارات ذی‌ربط صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول افزود: لازم به ذکر است طبق نشست مشترک با سازمان جهاد کشاورزی میزان ۱۲ میلیون لیتر نفت گاز جهت ماشین‌آلات کشاورزی در فصل بهار توزیع شده است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288124

مهمترین اخبار ایران و جهان: