نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 12:03

کشف ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر و ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از انجام عملیات مشترک پلیس کاشان و یگان تکاوری استان اصفهان خبر داد و گفت: ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر و ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، از کشف 52 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو خبر داد و اظهار داشت: این میزان مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر کاشان با همکاری یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در قالب اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهر کاشان انجام شد، افزود: مواد مخدر کشف شده به یک دستگاه خودرو پژو 405 عبوری تعلق داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در بیان جزئیات مواد مخدر کشف شده ابراز داشت: از خودرو مذکور مقدار 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 26 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان کاشان کشف کردند.

وی کشف چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کاشان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری زانتیا و یک دستگاه پراید مشکوک شدند.

کاکاوند تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودروها پرداختند که در این عملیات چهار دستگاه ال ای دی و 654 باکس تنباکو کشف شد و تمامی کالاهای مکشوفه فاقد مدارک معتبر گمرکی بود.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید کرد: در این رابطه دو نفر به اتهام تهیه و حمل کالای قاچاق دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1307968

مهمترین اخبار ایران و جهان: