نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 02:44

دانشگاه‌ها تجلی تحول و نوآوری بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی باشند

بوشهر - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دانشگاه باید تجلی تحول و نوآوری برمبنای گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران الزهرا با تاکید بر اینکه دانشگاه منشأ خلاقیت‌ها، ابتکارات و نوآوری است اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دانشگاه شخصیت داد و به برکت استقرار این نظام، تحولات عظیمی در حوزه تولید علم و اقتدار صورت گرفته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر: با اشاره به اینکه توسعه گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌ها باید به عنوان یک اولویت برجسته در دستور کار مدیران و اساتید قرار گیرد، افزود: دانشگاه باید در کنار فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی با محوریت کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار و از این جایگاه، جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

حیدری در ادامه به جایگاه اثرگذار دانشگاه و دانشجو در پویایی فرآیندهای انتخابات و برگزاری پرشور انتخابات پرداخت و حضور فعالانه و مسئولانه آحاد دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها را در انتخابات پیش رو خواستار شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر: با تاکید بر اینکه دولت مردمی ایران قوی بر رفع اساسی مشکلات و مسائل دانشگاه و دانشجویان دارد بیان داشت: مجموعه مدیریت اجرایی استان با محوریت استاندار و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی حداکثر تلاش خود را برای عملیاتی سازی مصوبات کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی مرتبط با فضای دانشگاهی به کار بسته و تقویت بنیه علمی و معنوی و معرفتی دانشجویی را دنبال می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1318868

مهمترین اخبار ایران و جهان: