نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:08

به استفاده از برخی مدیران غیربومی در استان قزوین نقد داریم

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: به استفاده از بعضی مدیران غیر بومی در استان نقد داریم چراکه برخی از نیروهای جوان و انقلابی و تحصیل کرده در استان در همان حوزه شناخته شده هستند.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین  اظهار کرد: پس از انتخابات ۱۴۰۰ و روی کار آمدن دولت سیزدهم مدیریت کشور به سمت کارآمدی تغییر یافت و آغازی شد بر اصلاح رویه های صورت گرفته که حدود یک دهه هزینه هایی را برای مردم و کشور ایجاد کرد.

وی افزود: دولت فعلی در حال جبران بدهی های خسارت بار و تورم ناشی از سوء عملکرد دولت های گذشته است و این موضوع کار سخت کرده و ضروری است همه دستگاه ها و مردم به دولت کمک کنند.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چند به برخی برنامه های دولت انتقاد وارد است اما حرکت دولت، بسیار امیدوار کننده، جهش آفرین و جهادی است که وظیفه داریم از دولت حمایت و کمک کنیم تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

محمدبیگی تصریح کرد: نقد سازنده انقلاب را از انحراف و خطا بیمه می کند و از نقد سازنده نباید ناراحت شویم. آنچه در نقد مهم است حرکت در مسیر عدل و انصاف و عدالت و دوری از ظلم، تهمت و افتراست.

وی ادامه داد: آنچه ما را در حمایت از دولت محکم می کند روند اصلاحی و مبارزه با فساد و رانت و تبعیض است هرچند انتقاد‌ات جدی به عملکرد برخی مسئولان و روند ها در دولت وجود دارد که ناشی از تازه کار بودن دولت و یا عدم به کار گیری صحیح نیروها است. از هر مسئولی که با رانت، فساد و خودکامگی مبارزه کند، دفاع خواهیم کرد که این دفاع اعتقادی و دفاع از ولایت و جمهوری اسلامی محسوب می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: خوشبختانه جریان خدمت جهادی، جریان غالب دولتمردان و خادمان مردم در کشور و استان است و شاهد انتصاب مجموعه های اجرایی توانمند، دولتمردان و مسئولانی قوی، انقلابی و مردمی، جهادی و جوان در کشور و استان هستیم که باید به این موضوع افتخار کنیم.

محمدبیگی تاکید کرد: باید با وحدت و یکپارچگی و با حق و انصاف با مسئولین برخورد کنیم، در خصوص اشکالاتی که وجود دارد هم باید از سوی نهادهای ذیربط به ویژه از جانب نمایندگان به عنوان حق نظارتی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: به استفاده از بعضی از مدیران غیر بومی در استان نقد داریم چراکه برخی از نیروهای جوان و انقلابی و تحصیل کرده در استان در همان حوزه شناخته شده هستند. همچنین در بعضی از ادارات شاهد رخوت و رکود مدیریتی هستیم که از استاندار می خواهیم به این رخوت و رکودها پایان بدهد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس اظهار کرد: قطعاً مطابق فرمایشات رهبری وظیفه ما نمایندگان دخالت در انتصابات نیست اما اگر در جایی انتصاب اشتباهی انجام شود که موجب ضرر و زیان و خسران به مردم و نظام، قطع و یا کاهش امید مردم شود قطعاً در آنجا نقش نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

محمدبیگی افزود: رعایت حدود و اجرای کامل بیانات رهبر معظم انقلاب توسط نمایندگان و مسئولان اجرایی و دستگاه‌های نظارتی باید در اولویت باشد، ما ولایتمداری انتخابی نداریم، بلکه در همه موضوعات خط روشن و الگوی ما بیانات رهبری معظم است.

وی در پایان گفت: در کلام رهبر معظم انقلاب ساده زیستی، انقلابی بودن، مردمی بودن و اتخاذ روش حل مساله برای قانونگذاری از ویژگی‌های مجلس یازدهم ذکر شده، لذا تمام تلاش ما برای امید آفرینی و جبران کمبودهای فعلی است تا انشاءالله در پرتو وحدت و همدلی همه جانبه، جامعه پیشرفت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294824

مهمترین اخبار ایران و جهان: