نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 18:59

غرب با نگاه ابزاری، زن را به اسارت کشیده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب با نگاه ابزاری و کالایی به زن، علی‌رغم آنکه همه حرفش این بود که می‌خواهد به زن آزادی دهد، اما در عمل او را به اسارت کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه) در نشست «زنان و مشارکت سیاسی» که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: متأسفانه هنوز که هنوز است در کارهای خود عمدتاً مردسالارانه حرکت می‌کنیم. شخصاً تلاش بسیاری کردم تا هر جا که جبهه انقلاب لکنت زبان و تردید در تصمیم‌گیری دارد، تصمیم جدی و عقلانی و محکمی درباره حضور زنان و جوانان در عرصه‌های مختلف گرفته شود.

وی ادامه داد: همه این تصمیمات مبتنی بر اندیشه‌های سیاسی حضرت امام و نگاه مقام معظم رهبری در حوزه زن و زنان در مسائل اجتماعی و فرهنگی است، اما متأسفانه گاهی اوقات تصمیمات لازم را به وقت خودش نگرفتیم و به همین علت خسارت و هزینه زیادی دادیم؛ امروز اگر بگوییم باور ما حضور و فعالیت پیشروی زنان بوده است، پذیرش این موضوع از سوی افکار عمومی ممکن است دچار تردید باشد.

قالیباف تاکید کرد: غرب با نگاه ابزاری و کالایی به زن، علیرغم آنکه همه حرفش این بود که می‌خواهد به زن آزادی دهد، اما در عمل او را به اسارت کشید.

در حال تکمیل

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158184

مهمترین اخبار ایران و جهان: