نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 09:19

مطالبات آموزش و پرورش سال‌ها بی‌پاسخ مانده بود/دولت سیزدهم تکریم مقام معلم را اولویت می‌داند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پاسخ دادن به مطالبات حوزه آموزش و پرورش که سال‌های متمادی بی‌پاسخ مانده بود، در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین و اولویت‌دارترین مسأله کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید مقام معظم رهبری، علم و پژوهش و کانون اصلی آن، معلمان هستند.

وی افزود: پاسخ دادن به مطالبات حوزه آموزش و پرورش که سال‌های متمادی بی‌پاسخ مانده بود، در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

ریواده خاطرنشان کرد: کانون، سلول اصلی و پایه‌های تحقق و تبلور همدلی، وحدت و انسجام در سطح جامعه در مدارس شکل می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تکریم علم و شناخت جایگاه علم و همچنین عمل به اسناد بالادستی در این حوزه نیازمند طراحی و عملیاتی کردن برنامه‌های ویژه در شورای آموزش و پرورش است که به خوبی در حال انجام بوده و اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: برنامه‌ریزی جامع در حوزه تکریم مقام معلم در طول هفته گرامیداشت مقام معلم سال جاری در استان به ویژه در سطح روستاها تدوین و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در شورای آموزش و پرورش استان، بر فضاسازی محیطی در سطح شهرها و روستاهای استان در راستای تکریم مقام معلم در هفته گرامیداشت این امر تأکید کرد.

ریواده با بیان اینکه مردمی کردن امور در تمامی سطوح از جمله تجلیل و تکریم مقام معلم در دولت سیزدهم مورد توجه است، گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم به صورت مطلوب در سطح استان از جمله شهرستان‌ها، مناطق و روستاها اجرایی و نشست خبری در این حوزه برگزار شود و مسائل و مباحث حوزه معلمان در راستای جهاد تبیین، مطرح، بررسی و پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تشکیل کارگروه عملیاتی کردن شعار سال ذیل شورای آموزش و پرورش، با استفاده از ظرفیت موجود در سطح استان در حوزه دانش‌آموزی، آموزش‌های مهارتی و کاردانش، در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171340

مهمترین اخبار ایران و جهان: