نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 20:09

وقتی «رونق تولید» اولویت می‌شود/ گازرسانی به ۳۲۸ واحد تولیدی سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از گازرسانی به ۳۲۸ واحد تولیدی و صنعتی در این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدجواد حقیقت‌حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رونق تولید و کمک به اقتصاد کشور، گازرسانی به ۳۲۸ واحد تولیدی و صنعتی استان در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت که از این تعداد، ۱۴۰ واحد مشمول مصوبه شورای اقتصاد بوده‌اند.

وی نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی را قابل توجه دانست و افزود: اجرای مصوبه شورای اقتصاد فرصت مغتنمی را برای گازرسانی با تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان پهناور سمنان فراهم کرده است؛ جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در رونق تولید، رشد و توسعه استان تأثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بهره‌مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از انرژی پاک گاز را در افزایش اشتغال‌زایی، بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: عزم جدی شرکت گاز استان سمنان در راستای تحقق شعار سال و رضایتمندی مردم است؛ توسعه بخش صنعت، محرک اصلی رشد تولید و موفقیت کشور محسوب می‌شود.

حقیقت‌حسینی با اشاره به اینکه تا پایان تابستان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی به چرخه مصرف‌کنندگان گاز طبیعی می‌پیوندند، گفت: در حال حاضر زیرساخت گازرسانی به تمامی صنایع استان فراهم بوده و این مهم صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف فرآورده‌های نفتی به همراه دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1172884

مهمترین اخبار ایران و جهان: