نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:10

برگزاری ۴٠ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته معلم

مسوول بسیج فرهنگیان استان زنجان از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت روز معلم توسط بسیج فرهنگیان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت فرهنگیان بسیجی در کانون‌های بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف دولتیاری، مسوول بسیج فرهنگیان استان زنجان  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معلمان نظام اسلامی همان‌هایی هستند که در دفاع مقدس هم در جبهه‌های حق علیه باطل در مناطق جنگی حضور داشتند، اظهار داشت: اگر معلمان در دوران دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی را به دانش آموزان خود انتقال نمی‌دادند امروز ما شاهد این قدرت روزافزون نظام اسلامی نبودیم.

مسوول بسیج فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است، گفت: در همی راستا بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت روز معلم توسط بسیج فرهنگیان  با محوریت فرهنگیان بسیجی در کانون‌های بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی به اهم برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته معلم اشاره کرد و افزود: فضاسازی محیطی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور معلمان در نماز عبادی سیاسی روز جمعه، برگزاری مسابقه کتابخوانی آزادی معنوی شهید مطهری، انعکاس خبری به صورت گسترده در پیام رسان‌ها خبرگزاری بسیج، برگزاری نشست روشنگری با محوریت جهاد تبیین از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

دولتیاری از دیدار فرهنگیان با امام جمعه زنجان خبر داد و گفت: در همین راستا معلمان با رئیس اداره آموزش و پرورش استان و فرهنگیان پیشکسوت نیز دیدار خواهند کرد.

دولتیاری در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های تربیت مربی زیست عفیفانه و برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای جزو برنامه‌های شاخص این هفته نیز خواهد بود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171640

مهمترین اخبار ایران و جهان: