نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 12:51

پذیرش ۵۹۰ مسافر نوروزی در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند

همدان- مدیر آموزش و پرورش نهاوند از پذیرش ۵۹۰ مسافر نوروزی در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

محمدحسین دارایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر، گفت: از ابتدای شروع به فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند، جمعاً تعداد ۵۹۰ مسافر فرهنگی و مسافرینی از سایر اقشار جامعه، در قالب ۱۳۸ خانوار، در مدارس محل اسکان و مرکز خانه معلم، پذیرش شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده، تعداد ۴۸ خانوار (۲۰۶ نفر) در مرکز خانه معلم و ۹۰ خانوار (۳۸۴ نفر) در مدارس اسکان ما خدمات رفاهی دریافت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خاطرنشان کرد: از کل تعداد مسافران پذیرش شده در ستاد اسکان آموزش و پرورش نهاوند، تعداد ۴۶۰ مسافر (۱۰۶ خانوار) فرهنگی و ۱۳۰ مسافر (۳۲ خانوار) از سایر اقشار جامعه بوده‌اند.

دارایی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده، اکثر مسافران از خدمات دریافتی رضایت کامل داشته‌اند، گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان نهاوند تلاش کرده است تا از امکانات موجود، حداکثر استفاده و بهره‌برداری را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به عمل آورد، که جای دارد از تمامی دست‌اندرکاران این ستاد تقدیر و تشکر به عمل آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129084

مهمترین اخبار ایران و جهان: