نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 20:59

گردهمایی شناورهای بسیج دریایی سپاه در سواحل بوشهر

گردهمایی شناورهای بسیج دریایی منطقه دوم دریایی سپاه عصر امروز در سواحل بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، عصر امروز در گردهمایی شناورهای بسیج دریایی منطقه دوم دریایی در بوشهر اظهار داشت: انتخاب و اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دور اندیشی و تدبیری حکیمانه بود که انتفاضه فلسطین را جهانی کرد.

وی افزود: مردم مظلوم فلسطین، با مقاومت و مبارزه خود توانستند صدای مظلومیت و ندای آزادی‌خواهی خود را به‌ گوش جهانیان برسانند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز نهضت مقاومت و مردم فلسطین توانمند شده، به‌گونه‌ای که رژیم غاصب صهیونیستی مستاصل شده و به ستوه درآمده و در همه زمینه‌ها به چالش کشیده شده است.

سردار زیراهی اعلام کرد: با یاری خداوند و امداد الهی، پیروزی جبهه مقاومت و رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی بسیار نزدیک است و قطعا سنت الهی که پیروزی حق بر باطل است؛ به وقوع خواهد پیوست.

حجت‌الاسلام امیر علی سلیمانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز در این گردهمایی اظهار داشت: فلسطین به عنوان پاره‌ای از پیکر جهان اسلام نباید به دست غفلت و فراموشی سپرده شود و همه مسلمانان سراسر جهان در رفع ظلم و ستمی که به ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین شده باید یکدل، متحد و یکصدا گردند.

وی با بیان اینکه کمک و یاری رساندن به مردم فلسطین وظیفه همگانی مسلمانان و کشورهای اسلامی است، افزود: مسئله فلسطین، مسئله اصلی و مهم اسلام و مسلمین است و تنها به قسمتی از جغرافیای کشورهای مسلمان محدود نمی‌شود.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146340

مهمترین اخبار ایران و جهان: