نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 07:37

دیدار رهبران حزب‌الله و حماس درباره آمادگی محور مقاومت

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رهبران حزب‌الله و حماس در بیروت برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه، از رهبران حماس که از روز چهارشنبه در پایتخت لبنان به سر می‌برد برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است که در دیدار اسماعیل هنیه با سید حسن نصرالله، «آمادگی محور مقاومت» و همکاری اعضای آن در مواجهه با تحولات اخیر و تجاوزات رژیم صهیونسیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه که زمان این دیدار را مشخص نکرده است، دو طرف همچنین درباره «تقویت و پشتیبانی از مقاومت در کرانه باختری و غزه» و «تحولات مسجد الاقصی» در بیت المقدس گفتگو کردند.

در روزهای اخیر نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بارها به نمازگزاران مسجد الاقصی حمله کرده و تعداد زیادی از مردم فلسطین از جمله چندین نوجوان فلسطینی را ربودند.

در پی تجاوزات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجدالاقصی مقامات و کشورهای مختلف اقدامات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139284

مهمترین اخبار ایران و جهان: