نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 21:34

اقدامات اجرایی در خلیج ۱۰ درصد مطالبات ما است

گرگان- استاندار گلستان گفت: گام‌هایی که برای خلیج گرگان تا امروز برداشته شده کمتر از ۱۰ درصد مطالبات ما در طرح احیای این پهنه آبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه عصر یکشنبه در نشست هماهنگی بانک‌های عامل با بنیاد مسکن گلستان اظهارکرد: در انتهای سال ۱۴۰۰ حدود پنج هزار میلیارد تومان اقدامات عمرانی توسط بنیاد مسکن در گلستان انجام شده و خدا را شاکرم اتفاقات خوبی در حال تحقق در استان گلستان است.

استاندار گلستان ادامه داد: قرار بود برای رفع چالش‌های نظام مسائل اقدامات مختلفی انجام دهیم و عقب ماندگی تاریخی استان جبران شود، ما به دنبال پیشرفت و آبادانی استان هستیم و با تمام توان در این مسیر در حال تلاش هستیم.

وی ادامه داد: استان گلستان دارای چشم‌انداز مشخص است و در استان گلستان زیبنده نیست سرانه تولید نصف میانگین کشور باشد و باید این را به میانگین کشور برسانیم.

زنگانه افزود: در استان گلستان ابرچالش‌هایی وجود دارد که اگر از آنها غفلت کنیم به شدت به استان ضربه بزند.

استاندار گلستان گفت: خشک شدن خلیج گرگان به عنوان یکی از ابرچالش‌های استان است و باید جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان به یک دغدغه ملی تبدیل شود.

زنگانه متذکر شد: گام‌هایی که برای خلیج گرگان تا امروز برداشته شده کمتر از ۱۰ درصد مطالبات ما در طرح احیای خلیج گرگان است.

وی با اشاره به اقدامات مجموعه‌های مختلف در استان گلستان، اضافه کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت قرار گرفته و این قطار پیشرفت با سرعت در حال حرکت است.

استاندار گلستان گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی است و ما باید حقایق خدمات امیدوار کننده را به مردم بیان کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138840

مهمترین اخبار ایران و جهان: