نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 19:18

کتابخانه مرکزی خوزستان هفت روز هفته باز است

اهواز- رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی استان تا پایان کنکور سراسری ۱۴۰۲، در تمامی روزهای هفته از جمله روزهای تعطیل آماده خدمت‌رسانی به اعضا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شکاری با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف گسترش و توسعه خدمات، و ترویج فرهنگ مطالعه‌ی مفید و فراهم‌کردن فضایی آرام و امن برای اعضا و پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان، کتابخانه مرکزی خوزستان در تمامی ایام هفته از جمله روزهای تعطیل شامل ۱۵، ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت و ۵، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۶ خرداد و ۲، ۸ و ۹ تیر ۱۴۰۲ باز بوده و به عموم شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان افزود: مطابق با تمهیداتی که اندیشیده شده، تایم ارائه خدمت از ساعت ۸ تا ۱۹ بوده و بوفه کتابخانه با انواع غذاهای گرم و سرد پذیرای حضور همگان است.

شکاری ادامه داد: اعضای کتابخانه مرکزی خوزستان و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه و امانت کتاب، از سالن‌های مطالعه‌ی عمومی، اتاق‌های مطالعه اختصاصی و گروهی استفاده کنند.

شکاری گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی و با حدود از ۱۰ هزار عضو فعال، و با هفت هزار و ۳۰۰ متر زیر بنا به عنوان بزرگترین کتابخانه استان، دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش‌های نابینایان و کم‌بینایان، بخش ناشنوایان، امانت، عضویت، بخش کودک، نوجوان، بخش دفاع مقدس، کمک‌درسی، خوزستان‌شناسی، مرجع، اتاق آکوستیک، تالار اجتماعات، اتاق کنفرانس، اتاق نشست‌های ادبی، نگارخانه و… است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190684

مهمترین اخبار ایران و جهان: