نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 09:03

غرق شدگی در دریا دلیل فوت حجت الاسلام فاضل است

بابل- معاون حوزه علمیه بابل شایعه بیماری و مصرف داروی خاص را توسط مرحوم حجت الاسلام فاضل رد و غرق شدگی در دریا را دلیل مرگ وی بیان کرد.

حجت الاسلام جابر گل کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با رد شایعه بیماری و مصرف داروی خاص توسط مرحوم حجت الاسلام فاضل افزود: ایشان هنگام شنا در دریا غرق شدند.

وی با اظهار این که مرحوم حجت‌الاسلام محمدابراهیم فاضل فرزند سوم مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی و ساکن شهر قم بودند، افزود: روز دوشنبه ایشان با لباس شخصی و عدم تلبس با لباس روحانیت، از شهر بابلسر با دستگاه اتومبیل کرایه‌ای با مراجعت به مغازه‌ای حوله و لباس شنا تهیه می‌کند و به سمت دریای روستای کرفون بهنمیر می‌روند.

وی ادامه داد: حدود ساعت ۱۷ راننده ایشان را در کنار ساحل دریای روستای کرفون پیاده می‌کند و براساس شواهد و قرائن ایشان جهت شنا وارد دریا می‌شود وصبح روز بعد یعنی روز سه‌شنبه صیادی که از این محل عبور می‌کرد متوجه می‌شود که کنار دریا لباس و وسایل شخصی به همراه تلفن همراه قرار دارد که بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.

حجت الاسلام گل کریمی یادآور شد: ما از طریق مأموران انتظامی در جریان قرار گرفتیم و تا روز گذشته به دنبال نشانه‌ای از ایشان بودیم و نزدیک ظهر روز گذشته در جنب مجموعه پرورش ماهیان خاویاری در جویبار جنازه ایشان پیدا می‌شود و بعد از شناسایی توسط ما به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

معاون حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مسئله امنیتی و قتل مطرح نیست و ایشان در آب دریا غرق شدند هر گونه بیماری و مصرف داروی خاص به صراحت رد می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191184

مهمترین اخبار ایران و جهان: