نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 15:15

آغاز ساخت 587 واحد مسکونی ویژه مددجویان استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از آغاز ساخت ۵۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد حمایتی استان در قالب پروژه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سمنان، اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد در قالب تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز و به مدت ۲ سال پایان می‌یابد.

وی از آغاز ساخت ۲۵۳ واحد مسکونی در پروژه نور قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ویژه مددجویان شهرستان سمنان، ۲۱۴ واحد در شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار مددجویان این نهاد مستأجر هستند، بیان کرد: از یک‌هزار و ۸۰۸ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن، یک هزار و ۱۷۸ خانوار در حال بررسی است و تعدادی از این خانواده‌ها با افتتاح حساب و تخصیص زمین و پروژه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به‌زودی صاحب‌خانه می‌شوند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192284

مهمترین اخبار ایران و جهان: