نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 13:10

ضرورت تشدید نظارت بر بازار شفت

شفت- معاون فرماندار شفت با اشاره بر ضرورت تشدید نظارت جدی بر بازار شفت گفت: با متخلفانی که به صورت خودسرانه قیمت ها را افزایش دهند برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیض بخش ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: نظارت، سرکشی و بازدید از بازار و برخورد با متخلفان باید به صورت مداوم و بدون وقفه انجام شود.

فیض بخش با بیان اینکه تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است، گفت: این اقدامات در راستای بهبود شرایط کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

معاون فرماندار شفت تصریح کرد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مردم دچار آسیب نشوند و بازاریان نیز حضور بازرسان و ناظران را احساس کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده بیان کرد: مغازه داران شهرستان شفت منصف بوده و با وجود مشکلات ایاب و ذهابی که در روستاهای دوردست دارند، قیمت‌ها با مرکز شهرستان تفاوتی ندارد.

معاون فرماندار شفت با اشاره بر ضرورت تشدید نظارت جدی بر بازار شفت، گفت: با متخلفانی که به صورت خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند برخورد می‌شود.

فیض بخش برخورد جدی و قانونی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: نصب برچسب قیمت در تمامی واحدهای صنفی و ارائه فاکتور از ضروریات اصناف است که باید به طور دقیق از سوی بازرسان صمت و اتاق اصناف مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر قیمت کالاها در همه بخش‌ها حضور فعال دارند و در صورت افزایش قیمت با متخلفین برخورد می‌شود همچنین بر کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری نیز نظارت دقیق اعمال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131340

مهمترین اخبار ایران و جهان: