نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 12:05

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای شعر «محبت»

پوستر جشنواره منطقه‌ای شعر استاد «محمدجواد محبت» در استانداری کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رییس حوزه هنری استان و جمعی از شخصیت‌های ادبی و فرهنگی کرمانشاه از پوستر جشنواره منطقه‌ای شعر استاد محمدجواد محبت رونمایی شد.

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اول تیرماه سال جاری است، اظهار کرد:  نخستین جشنواره شهر «محبت» برای کودکان و نوجوانان با همکاری استانداری، کانون پرورش فکری، حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تابستان امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است قرار است با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان، مرکزی، همدان و قم برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اعطای نشان استاد محمدجواد محبت به برگزیدگان، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های شعر کلاسیک، شهر آزاد و طراحی نشان (ویژه بزرگسالان) تا اول تیرماه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ارسال کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177840

مهمترین اخبار ایران و جهان: