نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 21:02

رفع مشکلات اشتغال خوزستان در گروی افزایش فعالیت‌ها است

اهواز- نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور و رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور گفت: رفع مشکلات اشتغال خوزستان در گروی افزایش فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی عارف پور بعد از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان خوزستان افزود: به مدت سه روز کاری از ابتدای صبح تا انتهای شب در میز ارتباطات مردمی در روزهای ۸،۷،۶ اردیبهشت در خدمت مردم این استان بودیم.

وی ادامه داد: درخواست‌های مردمی بارها مطرح شد، پای درد و دل و درخواست‌های مردم نشستیم. ضمن اینکه همراهی مسئولان خوزستان و شهرستان اهواز را در این میز خدمت داشتیم.

نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور گفت: در حوزه‌های مختلف نیازمندی‌ها و مشکلاتی طرح شد، دستورات لازم به واسطه اینکه اختیار وزیر کشور به بنده در این سفر در میز ارتباطات مردمی تفویض شده بود، ارجاعات به مسئولان استانی و مرکز صورت گرفت و این مسائل تا حصول نتیجه هم از طریق مجموعه بازرسی مرکز و هم از بازرسی خوزستان پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور گفت: مسائل و مشکلاتی در حوزه‌های مختلفی از سوی مردم مطرح شده اما در حوزه اشتغال بیشترین درخواست‌ها را داشتیم.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها و خدمات در حوزه مدیریت شهری در مجموعه‌های مختلف شهری، روستایی و نقاط مختلف خوزستان نیازمندی‌هایی از فعالیت‌های عمرانی و اجرایی به چشم می‌خورد که تقریباً یک پوشش فراگیر در زمینه‌های مختلف بود اما برداشت و ارزیابی اولیه نشانگر این است که باید در حوزه اشتغال فعالیت‌ها چند برابر شود.

عارف پور گفت: در پروژه‌های اجرایی و حیاتی در زمینه آبرسانی، شبکه آب و فاضلاب، موضوعات کشاورزی و صنعتی و دیگر موارد در اولویت‌ها قرار دارد تا به یاری پروردگار و همت دولت، با همراهی و همدلی مردم خوزستان این مشکلات رفع خواهد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1176684

مهمترین اخبار ایران و جهان: