نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 17:24

وزش باد شدید و رگبارهای بهاری پدیده غالب هوای اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای بهاری به‌ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تفسیر آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی طی امروز از روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای بهاری به‌ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: از فردا تا روز پنجشنبه با استقرار جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روز جمعه در سطح استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نیمه غربی رگبار بهاری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید طی روز شنبه نیز در سطح استان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

آقایی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 22 و کمینه فردا صبح 8 درجه و کاشان با 26 درجه و بویین میاندشت با یک درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114584

مهمترین اخبار ایران و جهان: