نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 13:22

بانک‌ها در راستای اشتغالزایی و رفع بیکاری کرمانشاه گام بردارند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: بانک‌ها در راستای اشتغالزایی و رفع بیکاری کرمانشاه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه بر اهمیت و ضرورت شکوفایی اقتصادی استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها تأکید کرد.

وی افزود: بانک‌ها خیلی می‌توانند در شکوفایی اقتصادی مؤثر باشند زیرا اقتصاد رکن است و نقش بانک‌ها در مدیریت اقتصادی استان بسیار مهم است و بانک‌های استان بسیار می‌توانند در رفع معضل بیکاری مؤثر باشد.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از فرهنگ پشت میز نشینی، تصریح کرد: منطق فعالیت و سخت کوشی را باید به عنوان یک فرهنگ به وجود آوریم و باید استان کرمانشاه هم در همین روال منطقی حرکت کند و باید فرهنگی به وجود آید تا تمام ظرفیت‌های کاری اشباع شود تا در برخی جاها تراکم کارمند و در بعضی جاها مجبور نشویم از بیرون وارد کنیم.

علما خطاب به مسئولان استان کرمانشاه گفت: در این خصوص همه باید تلاش کنیم از نمایندگان مجلس گرفته تا استانداری، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها دستگاه‌های اجرایی استان همه مکلف هستند معضل بیکاری را حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه روی زر نشسته و سرمایه دار هستیم و دلیلی ندارد با این همه سرمایه ارزش پول ما کم باشد و باید بدانیم کشوری هستیم که احتیاج به هیچ چیزی نداریم مشروط بر آن که خوب مدیریت کنیم و بانک‌ها باید منابع مالی را خوب و مدرن مدیریت کنند تا مشکلات مردم حل شود و در این راستا نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی بی بدیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1113984

مهمترین اخبار ایران و جهان: