نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 15:50

هنرمندان نقش مهمی در هویت سازی برای جوانان دارند

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش هنرمندان در پیشرفت و آبادانی ایران، حل مشکلات، هویت سازی برای جوانان، جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی بسیار مهم و راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از هنرمندان استان مرکزی گفت: نقش هنرمندان در پیشرفت و آبادانی ایران، حل مشکلات، هویت سازی برای جوانان، جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی بسیار مهم و راهگشاست.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در سال‌های اخیر افزود: دشمن در پی شبه افکنی در ذهن جوانان است و با بهره گیری از هر موضوعی از جمله حجاب می‌خواهد به ایران اسلامی ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: باید همیشه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و جوانان را از نقشه‌های آنان آگاه کنیم.

آیت الله دری با تاکید بر ارائه آثار نمایشی و سینمایی فاخر گفت: هنرمندان می‌توانند در این زمینه در ابعاد هنری این موضوعات را به درستی در جامعه تبیین کنند.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در جامعه افزود: باید از این فرصت به درستی استفاده و با شناسایی نقاط قوت و ضعف، شاهد شکوفایی بیشتر در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی اکنون در راه پیشرفت قرار دارد و در مقابل دشمنان رو به ضعف و نابودی هستند.

آیت الله دری افزود: البته در حوزه انرژی هسته‌ای هم توانسته ایم در صنعت، پزشکی، کشاورزی و سوخت به دستاوردهای خوبی دست یابیم.

۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی است و هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۷ فروردین با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138184

مهمترین اخبار ایران و جهان: