نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 10:13

ضرورت توجه به تقویت ارتباط مسجد، خانه و مدرسه

اراک- امام جمعه اراک با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط مسجد، خانه و مدرسه گفت: ائمه جماعات برای جذب جوانان به مساجد فعالیت های جدی و اثرگذار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله دری نجف‌آبادی شامگاه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم محله جهانگیری اراک گفت: خداوند به ملت ما فرصتی با عنوان انقلاب اسلامی عنایت نموده و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری برای ملت ما فرصت هستند و باید قدر بدانیم و در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

امام جمعه اراک اظهار کرد: اگر چه مشکلات در جامعه وجود دارد اما باید به آینده و توانمندی‌های داخلی ایمان داشته باشیم و با کار و تلاش شبانه‌روزی و وحدت رویه برای آبادانی میهن اسلامی تلاش کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: ملت ایران با امید و اعتماد به نفس و با اتکا به داشته‌های خود می‌تواند قله‌های بزرگ را فتح کند و قطعاً آینده ملت ایران درخشان است.

وی بیان کرد: بیمارستان آیت‌الله خوانساری در گذشته‌ای نه‌چندان دور خرابه‌ای بیش نبود اما با تلاش و پیگیری اکنون به قطب درمان سرطان غرب کشور تبدیل شده و فاز سوم این مجموعه درمانی ارزشمند اردیبهشت ماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت ارتباط مسجد، مدرسه و خانه باید مورد توجه جدی قرار گیرید و ائمه جماعات مساجد در این امر نقش تعیین کننده‌ای دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته نیز گفت: این اتفاقات توطئه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود اما هوشیاری مردم این توطئه دشمنان را خنثی کرد و مقام معظم رهبری با بزرگواری بیش از ۹۰ هزار نفر از خاطیان این جریانات را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

وی در ادامه سخنان خود ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را به ملت ایران و مردم استان مرکزی و شهر اراک تبریک گفت و افزود: ملت آزاده و فهیم ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ با رأی قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب خود را تثبیت کردند و بر نوع حکومتی که مورد اتفاق ملت ایران بود مهر تأیید زدند.

امام جمعه اراک ادامه داد: در روز ۱۲ فروردین ماه ۵۸ پایه‌های نظام اسلامی مستحکم شد و سند استکبارستیزی ملت ولایتمدار ایران زمین به دست خودشان به امضا رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1122284

مهمترین اخبار ایران و جهان: