نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 11:14

اعطای مجوز برای سرمایه گذاری همراه با سرعت عمل باشد

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ارائه مجوز به سرمایه گذاران باید سرعت عمل داشته باشیم، گفت: در سال ۱۴۰۲ بر مسائل استراتژیک، زیرساختی و تولید و اشتغال تمرکز ویژه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح دوشنبه در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با نماینده معزز ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از نگاه‌های غلط این است که موانع رشد تولید و حل مشکلات اقتصادی باید در مرکز و تهران حل شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هر چند برخی از مسائل اقتصادی در سطح کلان باید برطرف شود، بیان کرد: اما اگر استانی با وحدت و یکپارچگی و کار شبانه روزی از ظرفیت‌ها استفاده کند بی شک در مهار تورم و رشد تولید از دیگر استان‌ها موفق‌تر خواهد بود.

قناعت با اشاره به اینکه مهار تورم متوقف بر رشد تولید است، ادامه داد: افزایش تولید نیز در دست مردم است و برای ورود اقشار مختلف در حوزه‌های اقتصادی باید سرمایه گذاری و بهره‌وری را افزایش داد.

وی با تأکید بر اینکه در خراسان جنوبی پیرامون مجوز دادن برای سرمایه گذاری سخت گیری‌های بیهوده نداشته باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سخن از جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی داشتند و ما نیز در این زمینه باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ارائه مجوز به سرمایه گذاران باید مدیران سرعت عمل داشته باشند، گفت: در سال ۱۴۰۲ بر روی مسائل استراتژیک، کلیدی، زیرساختی و تولید و اشتغال تمرکز ویژه کنیم.

قناعت با اشاره به فضای همدلی و صمیمیت در خراسان جنوبی زیر سایه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: باید از فرصت طلایی همدلی، برای رشد و ارتقای اقتصادی در استان نهایت استفاده را ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1166384

مهمترین اخبار ایران و جهان: