نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 13:16

جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

اصفهان-مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه در حسینیه انصار الحسین (ع) دِهنو برگزار می‌شود.

روح الله حکیمی فرد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان همراه با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ در حسینیه انصار الحسین (ع) دهنو برگزار می‌شود.

وی افزود: این شهید والا مقام جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان استقلال، خیابان ولی عصر (عج) دهنو به سمت گلزار شهدای دهنو تشییع و تدفین خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر شهید بهمن بابائی پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ در مسجد جامع بندارت فلاورجان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع این شهید والامقام روز جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۰:۳۰ در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان فلاورجان از فلکه حضرت امام (ره) فلاورجان به سمت مصلی نماز جمعه فلاورجان برگزار می‌گردد و مراسم تدفین نیز از ساعت ۱۳:۳۰ همان روز از روستای بندارت فلاورجان به سمت گلستان شهدای زفره برگزار خواهد شد.

حکیمی فرد با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند و از طریق پلاک هویت احراز هویت شده است، گفت: این شهدا متعلق به اصفهان و فلاورجان هستند که ۱۹ فروردین امسال خبر پیدا شدن این شهیدان به خانواده‌ای آنها اطلاع داده شد و پس سال‌ها چشم انتظاری به آغوش خاک دیار خود برگشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145140

مهمترین اخبار ایران و جهان: