نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 14:33

برخورد با قاچاق کالا و ارز به صورت هدفمند مورد پیگیری قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: پدیده قاچاق کالا و ارز معضل چند وجهی در جامعه است که اقتصاد، سرمایه گذاری، تولید و توزیع کالا را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهارکرد: پدیده قاچاق کالا و ارز معضل چند وجهی در جامعه است که اقتصاد، سرمایه گذاری، تولید و توزیع کالا، سلامت، تولیدات فرهنگی و اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده و به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه پیگیری ناقص در زنجیره قاچاق، بر سلامت جامعه آسیب میزند، گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز باید به صورت هدفمند و سازمان یافته مورد پیگیری مستمر قرارگیرد و تمامی عوامل دخیل در زنجیره قاچاق شناسایی و تحویل مراجع قضایی شوند.

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی همچنین بر پیگیری استقرار ایست بازرسی در ورودی شهرستان فاروج به صورت دائم، بررسی علل کاهش سوخت نیروگاه‌ها، قاچاق دارو در فضای مجازی، تامین شرایط لازم جهت نگهداری دارو در استان توسط مدیران دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153384

مهمترین اخبار ایران و جهان: