نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 17:28

۴۶۰ برنامه در هفته عقیدتی- سیاسی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۴۶۰ برنامه در هفته عقیدتی- سیاسی توسط سپاه و بسیج اردبیل در رده‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علیه بعدازظهر دوشنبه در جلسه تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان اردبیل اظهار کرد: ۴۶۰ برنامه در هفته عقیدتی- سیاسی توسط سپاه و بسیج اردبیل در رده‌های مختلف برگزار می‌شود و همچنین برگزاری ۲۰ برنامه کلی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شخصیت شهید علی مطهری برای ترویج مسائل دینی و اسلامی افزود: این برنامه‌ها شامل غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مربیان، برنامه‌های قرآنی، دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از بازنشستگان در راستای بزرگداشت مقام شهید مطهری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه مکتبی بودن و مکتبی ماندن سپاه در سایه برنامه‌های اعتقادی و تعالی است، خاطرنشان کرد: از بدو تشکیل سپاه پاسداران نهاد عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران ورود پیدا کرد و اصول آن سرلوحه برنامه‌های سپاه پاسداران قرار گرفت.

حجت‌الاسلام علیه بیان کرد: ترویج مسائل دینی و اسلامی و نظام اسلامی برای کمک به انقلاب جزو اولویت‌های اساسی است که در این ایام از ظرفیت مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برای هدایت فکری و بصیرت افزایی استفاده می‌شود.

وی افزود: ارتقای بنیه اعتقادی و بصیرتی آحاد پاسداران، بسیجیان و در مجموع اقشار مختلف مردم جزو اولویت‌های اساسی است که به مناسبت این ایام تدارک دیده شده و امید می‌رود با اقدامات به عمل آمده به اهداف مزبور دست یابیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180740

مهمترین اخبار ایران و جهان: