نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 10:52

اجرای طرح چینش مورب خودروها به منظور نظم دهی نماز عید فطر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره طرح‌های پلیس برای نظم بخشی به بار ترافیکی اطراف مصلای تهران حین برپایی نماز عید فطر گفت: چینش مورب خودروی نمازگزاران برای تسهیل در برپایی نماز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در تشریح محدودیت‌های ترافیکی برپایی نماز عید گفت: در حال حاضر در بزرگراه شهید سلیمانی مسیر شرق به غرب از روی پل سید خندان و در مسیر غرب به شرق محدوده کردستان محدودیت تردد وسایل نقلیه در حال اجرا است.

رازقی افزود: همچنین در خیابان شهید بهشتی از سهروردی تا قائم مقام محدودیت تردد اعمال شده است. در خیابان شهید مطهری نیز ورودی‌های جنوب به شمال مسدود و اجازه تردد به سمت خیابان شهید بهشتی داده نمی‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از دیگر محدودیت‌های حین برپایی نماز عید فطر می‌توان به منع تردد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید حقانی محدود بزرگراه شهید همت اشاره کرد.

رازقی در خصوص وضعیت ترافیکی صبح امروز در محدوده مصلی تهران گفت: در حال حاضر در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی ورودی به شمال بزرگراه شهید حقانی با توجه به چینش مورب خودروهای نمازگزاران عید سعید فطر به منظور نظم دهی و یاری آنها که با راهنمایی همکاران ما در راهور تهران بزرگ انجام می‌شود شاهد بار ترافیکی مقطعی هستیم. این در حالی است که در دیگر نقاط این محدوده وضعیت ترافیکی عادی است.

وی در پایان در خصوص چینش مورب خودروهای نمازگزاران گفت: توصیه پلیس راهور تهران بزرگ به همه نمازگزارانی که برای ادای این فریضه دینی با خودروهای شخصی خود به مصلی تهران مراجعه می‌کنند این است که به منظور چینش به موقع وسایل نقلیه خود و بهره‌مندی شأن از نماز جماعت عید، همکاری‌های لازم با عوامل پلیس راهور را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164084

مهمترین اخبار ایران و جهان: