نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 22:02

لکه ننگ داعش بر پیشانی اروپا و آمریکا نقش بسته است

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اروپا و آمریکا به جای هجمه به سپاه پاسداران بهتر است لکه ننگ داعش را که بر پیشانی آنها نقش بسته پاک کنند.

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا نه تنها نگران‌کننده و قابل توجه نیست بلکه از سر استیصال و ناکامی در جریان اغتشاشات اخیر است که نتوانستند با همراهی همه عوامل منافق و تروریست خود در کشور ایران به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در کارنامه بی‌بدیل و درخشان خود سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی دارند که دمار از روزگار داعش درآورد و این لکه ننگ غرب را برای همیشه از صحنه روزگار محو کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: غربی‌ها به شدت از این حرکت سپاه و توانمندی آنها در عرصه نظامی در دستیابی به جنگ‌افزارهای مدرن در واهمه و هراس هستند و قطعاً این نگرانی آنها را به هذیان‌گویی انداخته و به هر وسیله‌ای دست زدند تا حیثیت و آبروی سپاه، بسیج و نیروهای مردمی را خدشه‌دار کنند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: این اقدام اروپایی‌ها نشان داد که این کشورها سرسپرده و وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و با تلاش بی‌نتیجه خود سعی دارند تا برای خود جایگاهی دست و پا کنند در حالی که حنای آنها دیگر رنگی نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خود غربی‌ها به خوبی می‌دانند که سپاه پاسداران در این چهار دهه همواره در کنار مردم بوده و با توانمندی در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، عمران و سازندگی و محرومیت‌زدایی تلاش کرده تا هم‌قدم و هم‌نفس مردم باشد.

حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: انتظار داریم مجلس شورای اسلامی و دولت در مقابله با مثل با چنین اقدامات شرم‌آور تصمیم قاطعی گرفته و اجازه ندهند تا بیش از این ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در نقش بی‌بدیل سپاه مخدوش و یا کم‌رنگ شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 989140

مهمترین اخبار ایران و جهان: