نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 11:27

روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: روز قبل از آزمون‌های نهایی پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با موضوع امتحانات نهایی و تغییرات کنکور سراسری صبح امروز در یکی از مدارس محل برگزاری آزمون برگزار شد.

زارعی در این نشست با بیان اینکه روز قبل از آزمون پاسخ برگ‌ها را به مراکز ارسال می‌کنیم تا کار تکثیر و شخصی سازی پاسخ برگ‌ها انجام شود، روز آزمون تا ساعت ۷ صبح برای رؤسای مراکز انجام می‌شود.

نمونه این کار تاکنون انجام نشده است که ما به صورت فیزیکی حذف کردیم و ما از مخزن اصلی تا مدارس که حوزه‌های امتحانی هستند ما هیچ ارسال فیزیکی برگه‌ها را نداریم. نزدیک سه سال است که فایل رمز شده سوالات را در لحظه آزمون برای مدیران مدارس ارسال می‌کنیم. ساعت هفت صبح به مدیر اجرا فایل رمز شده ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه اتاق تکثیر محفظه‌ای ایزوله است؛ گفت: نیم ساعت مسئول اتاق تکثیر در آن اتاق وجود دارد و اجازه داشتن گوشی موبایل را ندارد. حتی مدیر مرکز آزمون هم که تنها کسی است که برای ارسال فایل رمز مجاز به داشتن گوشی موبایل است؛ حق ندارد گوشی را به مرکز تکثیر ببرد.

خبر در حال تکمیل است…

منبع: مهر
شناسه خبر: 975784

مهمترین اخبار ایران و جهان: