نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 10:56

تخصیص مبلغ ۶۲۷ میلیارد تومان از منابع استانی در اجرای ۱۴ مصوبه سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌غربی از تخصیص مبلغ ۶۲۷ میلیارد تومان از منابع استانی در اجرای ۱۴ مصوبه سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد.

حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آدربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه سفرهای شهرستانی استاندار را نمونه‌ای بارز از مدیریت جهادی در دولت سیزدهم در راستای عدالت محوری و رفع نابرابری‌های منطقه ای دانست.

وی تاکید کرد:در واقع این سفرها امید و نشاط و اعتماد را بین مردم مناطق ایجاد کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌آذربایجان‌غربی گفت: دیدارهای چهره به چهره با مردم و بررسی مسائل و مشکلات مناطق توسط بالاترین مقام استان و مدیران استانی  و همچنین بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا و رفع موانع و مشکلات در روند سرمایه‌گذاری‌ها از نکات مهم این سفرها و بین مردم بودن و حرف آن‌ها را شنیدن راه خروج از مشکلات است .

سپهری تصریح کرد: تاکنون به  ۱۸شهرستان سفر انجام شده که ۷ سفر در سال ۱۴۰۰ و  ۱۱ سفر نیز در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته و برای انجام تعهدات سهم استان در سال گذشته مبلغ ۲۴۵ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرداخت شده  و بیشترین اعتبارنیز مربوط به پروژه‌های راهداری، ورزشی،  آب و فاصلاب و  بهداشتی و درمانی بوده است.

وی افزود:برای انجام تعهدات استانی  سهم ۱۴۰۱ نیز  مبلغ ۳۸۲ میلیارد تومان  در راستای اجرای مصوبات به دستگاه‌های اجرایی تخصیص داده شده است.

این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا نگاه هوشمندانه و تدابیر جهادی،  استاندار در این سفرها موجب نگاهی منطقی و عادلانه به حل مسائل و مشکلات توسعه ای و معیشتی  مناطق و نقشه راهی برای همه دستگاه‌ها جهت حل عقب ماندگی ها و نابرابری‌ها در شهرستانها خواهد شد و غبار محرومیت را از چهره شهرستانها پاک خواهد کرد و ارتقا شاخص های توسعه استان را نیز در پی دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 985740

مهمترین اخبار ایران و جهان: