نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 09:31

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سرخه، مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری یکدیگر اقدامات لازم را در راستای شناسایی سارق یا سارقان به‌صورت جدی در دستور کار قرار دادند.

وی به اقدامات بی‌وقفه و شبانه‌روزی پلیس در همین راستا اشاره کرد و افزود: سرانجام مأموران با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی توانستند هویت یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای این سرقت‌ها را برملا کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی محل سکونت متهم در پایتخت خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی قضایی و پلیس غرب تهران، طی یک عملیات منسجم و پیچیده، سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای را دستگیر و به شهرستان سرخه منتقل کردند.

حسنی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه سرقت بود، عنوان کرد: سارق در ادامه با مشاهده مستندات و ادله موجود در پرونده و با تحقیقات فنی به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در استان سمنان اعتراف کرد.

وی به همدستی متهم با ۲ نفر دیگر در انجام سرقت‌ها و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در تهران اشاره کرد و افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان به همراه مالخر همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1004140

مهمترین اخبار ایران و جهان: