نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 21:04

فعالیت 27 مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به فعال بودن 27 مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای استان گفت: 22 مجتمع خدماتی و رفاهی هم توسط بخش خصوصی در دست احداث است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان در جمع خبرنگاران از فعالیت 27 مجتمع خدماتی و رفاهی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: 22 مجتمع خدماتی رفاهی دیگر هم توسط بخش خصوصی در دست احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به صدور مجوزهای مورد نیاز برای احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی توسط این اداره کل به عنوان  متولی اشاره و تصریح کرد: حمایت‌های دیگری هم با توجه به وظایف تعریف شده از این مجتمع‌ها انجام می‌شود.

وی از بهره‌برداری از سه مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در سه تا چهار ماه آینده خبر داد و گفت: باید مستحضر بود که این مجتمع‌ها نقش مهی در ایمنی سفرها دارند.

قزوینیان با تاکید بر حمایت از طرح‌های مربوط به احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی افزود: این مجتمع‌ها با فراهم کردن زمینه استراحت، به ایمنی سفرهای جاده‌ای کمک می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: با صدور مجوزهای قانونی برای احداث مجتمع خدماتی و رفاهی می‌توان همه محورهای اصلی را در ارائه این نوع خدمات پوشش داد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1015784

مهمترین اخبار ایران و جهان: