نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 10:17

آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر کرمانشاه تا ۱۵ دی ماه است

کرمانشاه- رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه تا ۱۵ دی ماه است.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره برگزاری جشنواره رسانه‌ای در استان کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و به همین منظور از تمامی اهالی رسانه برای شرکت در در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید و مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ دی ماه تمدید شده است.

وی افزود: این جشنواره به صورت حرفه‌ای امسال در کرمانشاه برگزار خواهد شد که شرایط مناسبی برای محک زدن توانایی اهالی رسانه خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور پرشور اهالی رسانه در جشنواره ابوذر را از اهالی رسانه انتظار داشته و از متقاضیان و علاقه‌مندان درخواست می‌شود که برای آگاهی بیشتر به این @Aboozar6_ksh مراجعه کنند.

صحرایی با اشاره به قالب‌ها و محورهای جشنواره ابوذر، گفت: محتوای آثار شرکت کننده باید در خصوص شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بستری و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه آثار به صورت گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است و تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 956084

مهمترین اخبار ایران و جهان: