نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 21:45

میزبانی پردیس سینمایی اسلامشهر از جشنواره فیلم فجر

رئیس سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی اسلامشهر برای علاقمندان به هنر و سینما اکران می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری اسلامشهر عصر امروز در نشستی با خبرنگاران که در محل سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی برگزار شد، با تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با آغاز جشن‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با دبیرخانه مرکزی فیلم فجر، امسال فیلم‌های این جشنواره از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه جاری در معرض نمایش قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۰ بهمن به صورت اینترنتی و از طریق سایت‌های معتبر مانند گیشه۷، آی تیکت و ایران تیک و... نسبت به تهیه بلیط فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد: ویژه برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و با مشارکت مراکز فرهنگی و موسسات قرآنی و ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میرزاپور تاکید کرد: در حوزه برنامه‌های قرآنی ۲۰ کرسی تلاوت در مساجد سطح شهر، ۵ برنامه کرسی تلاوت ویژه بانوان و دو مسابقه قرآنی ویژه عموم شهروندان و بزرگ حافظان کوچک در مجموعه دارالقرآن و مساجد منتخب شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های محلات گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی، توزیع پرچم و نورافشانی معابر، مشارکت در برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی جشن تکلیف ۱۶۰۰ دختر دانش آموز و ده‌ها ویژه برنامه دیگر از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر است که توسط سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری با مشارکت اقشار مختلف شهروندان در سطح شهر اسلامشهر به اجرا در می‌آید.

رئیس سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری اسلامشهر تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر با همکاری و همت مجموعه هیئات مذهبی شهرستان و با مشارکت این سازمان بزرگترین و سنگین‌ترین کیک تولد در شهرستان اسلامشهر به طول ۱۰۰ متر و با وزن بالغ بر یک هزار کیلوگرم تهیه و در بین شهروندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام میرزاپور با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی در سال ۱۴۰۱ اذعان کرد: در ردیف اعتبارات بودجه سال جاری شهرداری اسلامشهر، بودجه سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی مبلغ ۷۵ میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون قریب به ۴۰ میلیارد ریال آن تحقق یافته و با توجه به اینکه فعالیت‌های سازمان در سال جاری ۱۷ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته، در حالیکه بودجه این سازمان کمتر از سه و نیم برابر افزایش یافته و همواره سعی شده با کمترین هزینه‌ها، بهترین و باکیفیت ترین برنامه ها برای شهروندان به اجرا درآید و پیش بینی می‌کنیم که بودجه سال آینده نسبت به سال جاری با ۲۰ درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر برسد.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1006084

مهمترین اخبار ایران و جهان: