نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 12:44

رانندگان برای تردد در شهرکرد از زنجیر چرخ استفاده کنند

شهرکرد_رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف سنگین گفت: از مردم می خواهیم برای تردد در سطح شهر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل از شروع بارش‌ها با شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری شهرکرد صورت گرفت، از ساعات آغازین بارش برف، برابر با اولویت در خیابان‌ها تا حدودی پاکسازی و شن و نمک پاشیده شد.

وی افزود: چون بارش برف استمرار داشت، امکان تردد در برخی معابر به‌ویژه آن‌هایی که سطح شیبدارتری دارند بدون بستن زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکیپ دوم شهرداری شهرکرد نیز وارد عمل شده و تلاش می‌شود معابر هر چه سریع‌تر آماده تردد شوند.

حسین‌پور به رانندگان توصیه کرد که حتماً رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: مشاهدات نشان می‌دهد تنها تعداد معدودی از خودروها از زنجیر چرخ استفاده می‌کنند که در این شرایط برفی بستن زنجیر چرخ باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق قانون رانندگانی که از زنجیر چرخ استفاده نمی‌کنند باید جریمه شوند، خاطرنشان کرد: با این وجود سعی می‌شود در شرایط فعلی که ممکن است متوقف کردن خودرو باعث تصادفات بیشتری شود به دلیل رفاه حال مردم با اغماض رفتار شود.

حسین پور تاکید کرد: مردم برای آنکه خود دچار مشکل نشوند حتماً از زنجیر چرخ برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

وی بیان کرد: معابر به دلیل تعطیلی مدارس و ادارات خلوت است اما در ساعات آینده برخی مشاغل ضروری باید آغاز به کار کنند و از شهرداری خواستیم که بازگشایی معابر شهری را سرعت ببخشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967584

مهمترین اخبار ایران و جهان: