نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 23:02

مکتب شهید سلیمانی را باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی پیاده کنیم

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی را باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پنجشنبه‌شب در مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شبانکاره اظهار داشت: شهید سلیمانی جان‌فدای ایران و جان‌فدای اسلام بود و جان خود را برای دفاع از میهن و دین فدا کرد و وظیفه داریم برای ادامه راه شهید قاسم مکتب او را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه هر جایی که دشمن تمرکز بالایی دارد ما هم تمرکز بیشتری داریم افزود: با توجه به اینکه تمرکز دشمن در عرصه رسانه‌ای و تبلیغاتی است ما هم باید حضور و بروز بهتر و بیشتری در این عرصه داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سردار سلیمانی علاوه بر عرصه نظامی برای یاری مردم در هر جایی به میدان می‌آمد. در سال آخر حیات پربرکت خود به یاری سیل‌زدگان شتافت.

وی تصریح کرد: امروز هم که کشور درگیر یک جنگ فرهنگی و اقتصادی است باید راه شهید سلیمانی را در این حوزه‌ها ادامه دهیم و مکتب شهید سلیمانی را در عرصه اقتصادی و فرهنگی پیاده کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات ما به خاطر این است که نتوانسته‌ایم مکتب شهید سلیمانی را در دیگر حوزه‌ها از جمله حوزه فرهنگی و اقتصادی اجرا کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی داعش را نابود کرد ادامه داد: امروز هم وظیفه داریم داعش داخلی را نابود کنیم و باید با داعش‌هایی همچون فساد اقتصادی، رانت‌خواری، داعش فقر، داعش تبعیض، داعش پارتی‌بازی، داعش اختلاس مبارزه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ادامه راه شهید سلیمانی مبارزه با داعش داخلی است که باید با همه مفاسد مبارزه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957584

مهمترین اخبار ایران و جهان: