نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 09:16

حاجی‌دلیگانی: پیشرفت‌های دفاعی دشمن را نگران کرده است/

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:پیشرفت‌ و دستاوردهای ما در ابعاد مختلف علمی و دفاعی و ظرفیت‌سازی‌ها در این عرصه باعث ایجاد نگرانی‌هایی برای دشمن شده که در ادامه این نگرانی‌ها دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای می‌زنند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان اظهار داشت: پیشرفت‌ و دستاوردهای ما در ابعاد مختلف علمی و دفاعی و ظرفیت‌سازی‌ها در این عرصه باعث ایجاد نگرانی‌هایی برای دشمن شده که در ادامه این نگرانی‌ها دست به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای می‌زنند.

وی افزود: تصور دشمنان این است که اگر چنین اماکنی را هدف قرار دهند می‌توانند جلوی پیشرفت‌های ما را بگیرند و یا مسیرمان را کند کنند در حالی‌که این موضوع خیالی باطل است زیرا علم دفاعی در کشور ما بومی و نهادینه شده است و در اختیار افراد محدودی نیست و دشمنان نمی‌توانند خللی در روند پیشرفت‌مان ایجاد کنند.

حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه دشمنان شناختی نادرست و ناقص از ملت ایران دارند و با چنین اقداماتی به نتیجه نخواهند رسید، خاطرنشان کرد: از مسؤولان مربوطه انتظار می‌رود پیگیر این موضوع باشند و عیادی این اقدامات را همانگونه که ده‌ها مورد دیگر را شناسایی کرده‌اند، شناسایی و دستگیر کنند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009140

مهمترین اخبار ایران و جهان: