نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 15:46

نماینده مجلس: شهیدسلیمانی توطئه دشمن برای جنگ مذهب علیه مذهب را خنثی کرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی داشتند تا از طریق داعش زمان تغییر جغرافیایی منطقه مسلمانان را با یکدیگر درگیر کنند که این توطئه دشمن که در واقع جنگ مذهب علیه مذهب بود توسط شهید سلیمانی خنثی شد.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی فردی خودساخته بود و در عین خودساختگی به سازماندهی نیروها در منطقه برای مقابله با دشمن می‌پرداخت.

وی افزود: این خودساختگی و سازماندهی نیروها توسط شهید سلیمانی برای مقابله با توطئه‌های دشمن آمریکا و متحدانش را عصبانی کرده بود و موجب کینه و نفرت آنها از شهید سلیمانی شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی داشتند تا از طریق ایجاد داعش و حمایت از این گروه تروریستی و جا زدن آن به عنوان یک گروه مسلمان ضمن ایجاد ارائه تصویر غیر واقعی از مسلمانان جغرافیای کشورهای مسلمان منطقه را تغییر داده و این گروه تروریستی را که به عنوان یک گروه مسلمان جا زده شده بود به جان مسلمانان منطقه بیاندازد و جنگ مذهب علیه مذهب را راه بیندازند که این توطئه توسط شهید سلیمانی خنثی شد.

نوباوه خاطرنشان کرد: از بین بردن داعش انتقام بزرگی بود که از استکبار جهانی گرفته شد و شهید سلیمانی توانست با سازماندهی نیروها این کار بزرگ را انجام دهد.

وی افزود: شهید سلیمانی به دنبال دفاع از مظلوم بود و برایش فرقی نمی‌کرد که فرض مورد حمایت مسلمان باشد یا مسیحی و همین اقدام شهید سلیمانی باعث شد تا او محبوب دل‌ها شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 947940

مهمترین اخبار ایران و جهان: