نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:42

شجاعت و بصیرت در کنار تدبیر ویژگی‌های شهید سلیمانی بود

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه شجاعت و بصیرت در کنار تدبیر، ویژگی‌های شهید سلیمانی بود، گفت: سردار دلها بهترین الگو برای مدیریت جهادی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید سلیمانی به میزبانی به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی ۲۱ سال در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد، تاکید کرد: این شهید بزرگوار توانست توطئه دشمن را خنثی کند.

وی با بیان اینکه شجاعت و بصیرت در کنار تدبیر ویژگی‌های شهید سلیمانی بود، تاکید کرد: روحیه مردم داری و جامعیت شهید سلیمانی از دیگر نکاتی است که درباره شخصیت این شهید بزرگوار باید بیان شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی خود را وقف مردم کرده بود، افزود: ایشان در اوج عطوفت و مهربانی با مردم از اقتدار فوق العاده‌ای در برابر دشمن برخوردار بودند که این قدرت همه را تحت تأثیر قرار می‌داد.

دامغانی با بیان اینکه ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید سلیمانی سبب شد که حتی برای کسانی که او را ندیده بودند، محبوب دل‌ها شود، تاکید کرد: مردم قدرشناس خدمات و زحمات و مجاهدت‌های شهید سلیمانی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952740

مهمترین اخبار ایران و جهان: