نیوز سیتی!
16 مهر 1402 - 06:41

جابجایی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل، کلیم اله وثوقی از جابجایی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در این استان خبرداد و اظهار کرد: در جابجایی این تعداد کالا بیش از ۱۵۷ هزار برگ بارنامه هم در استان صادر شده است.

وی عمده کالا‌های جابجا شده را انواع بنزین، گندم، گوجه فرنگی، سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، آب معدنی، سیب زمینی و شمش آهن ذکر کرد و افزود: جابجایی کالا کاملا عادی، روان و بدون مشکل در این استان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۹۸۴ هزار و ۲۶۶ تن کالا در شهرستان اردبیل، ۲۰۴ هزار و ۵۸۳ تن کالا در شهرستان پارس‌آباد، ۶۳۳ هزار و ۳۹۳ تن کالا در شهرستان نمین، هشت هزار و ۳۵۱ تن کالا در شهرستان بیله‌سوار، ۶۸ هزار و ۱۶۳ تن کالا در شهرستان مشگین‌شهر، ۳۲ هزار و ۲۵۶ تن کالا در شهرستان گرمی، ۱۳۰ هزار و ۴۳۶ تن کالا در شهرستان خلخال و ۶۱ هزار و ۵۲۰ تن کالا در شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

وثوقی از افزایش ۱۴ درصدی صدور بارنامه در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۱۲ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده که در مدت مشابه سال قبل ۱۰ هزار و ۷۰۰ برگ بارنامه بود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل ادامه داد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ راننده نیز در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531284

مهمترین اخبار ایران و جهان: