نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 12:59

حضور فعال مأموران پلیس تهران برای تأمین امنیت راهپیمایی جاماندگان

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس تهران با استفاده از همه ظرفیت خود برای تأمین امنیت و آرامش و آسایش مراسم جاماندگان راهپیمایی اربعین حسینی، در معابر پیش‌بینی شده حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران در جمع خبرنگاران از بکارگیری همه ظرفیت پلیس تهران برای تأمین نظم و امنیت مراسم راهپیمایی جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: مأموران پلیس به واسطه مأموریت و شرایط شغلی خود توفیق نداشتند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده و به نوعی این افراد نیز از جاماندگان مراسم راهپیمایی اربعین هستند که در حال حاضر برای تأمین امنیت این مراسم در معابر و مسیرهای پیش‌بینی شده حضور فعال دارند.

وی گفت: پلیس تهران با استفاده از همه ظرفیت خود با توجه به شور و اشتیاق و داوطلب بودن مأموران در مسیرها و معابر راهپیمایی جاماندگان حضور فعال دارند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در طول مسیر که با  مأموران و همکاران پلیس پایتخت خود روبرو شدیم، مشاهده کردیم که همه با آنکه از ساعات اولیه صبح در محل‌های پیش‌بینی شده حضور دارند پرانرژی و بدون خستگی برای انجام مأموریت و تأمین شهروندان حضور فعال دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487984

مهمترین اخبار ایران و جهان: