نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 16:33

جامعه اسلامی دانشجویان: عملیات طوفان الاقصی خط پایانی بر رویای سازش با رژیم صهیونیستی بود

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای در حمایت از طوفان الاقصی تاکید کرد: این عملیات خط پایانی بر رویای سازش کشورهای اسلامی با رژیم سفاک صهیونیستی بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای در حمایت از طوفان الاقصی تاکید کرد: این عملیات خط پایانی بود بر رویای سازش کشورهای اسلامی با رژیم سفاک صهیونیستی و اتمام حجتی بود بر این رژیم که اگر بنای ادامه دادن مسیر فعلی را داشته باشد یا بخواهد کودک­‌کشی­‌های سالیان قبل را تکرار کند با پاسخی دندان­‌شکن ­تر از موج حمله فعلی مواجه خواهد شد .

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

عملیات همه جانبه و رعدآسای هوایی، زمینی و دریایی نیروهای مقاومت فلسطین به رژیم از همیشه درمانده‌­تر صهیونیستی که با عنوان طوفان الاقصی در ابعادی بزرگ و کم سابقه ضربات عظیم و غیر قابل کتمانی بر پیکره این رژیم موقت وارد آورده است و در کمتر از یک نیم­روز نخست وزیر این کشور را وادار به درخواست کمک از بزرگ و کوچک مستکبران جهان نموده است موجب ایجاد بارقه امید و شوق در امت اسلامی شد.

این ضربه شست جانانه مقاومت فلسطین که با رشادت حماس و پشتیبانی مسلم حزب الله و سپاه قدس حاصل شده است بار دیگر ثابت نمود التزام عملی مسلمانان منطقه بر اصول مسلم اسلامی از جمله حفظ وحدت و عدم سازش با کافرین و مستکبرین تا چه اندازه از امور چاره­ سازی می­کند و نصرت خدا را در پی خواهد داشت و پیروزی قطعی بر دشمن جز از این مسیر میسر نخواهد شد.

اهمیت این فتح الفتوح زمانی بیشتر می ­شود که در سالگرد ایامی رخ داده است که گرگ­های مسلح به دندان تیز شده، وعده پایان جمهوری اسلامی ایران را می­ دادند و بنای برانداختن نام اسلام را از تارک این کشور در فضای مجازی دنبال می­کردند و هنوز هم با رد و بدل کردن جوایز سیاسی به ناصلاح­ترین گزینه­ها که صلح نوبل می­نامندش سعی در زنده نگه­داشتن این لاشه بی جان دارند.

زمانی که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در حال نوشتن توییت تبریک به نرگس محمدی بود تا در فشار رسانه­ ای علیه جمهوری اسلامی نقش خود را انجام داده باشد، عملیات ظفرمندانه طوفان الاقصی رقم خورد تا نشان دهد امروز، توانایی دشمن خلاصه در مجازی و قدرت ما در میدان نبرد قابل اندازه­گیری است. پناه بر خدا از این وعده‌ی برحقش که " غمگین نشوید وسست نگردید، شما پیروزید اگر مومن باشید".

این سیلیِ ابتدایی اولین ماحصل و اولین پیامش ریختن هیمنه‌ی پوچِ رژیم غاصب، اینبار نه در اذهانِ دشمنانش بلکه در انظارِ دوستانِ بی‌وفایی است که دیر یا زود این کفتارِ وحشی را در دم با دستانِ خویش ذبح خواهند کرد یا در مسلخِ وحدتِ جهانِ اسلام گرفتار خواهند دید و این عملیات بالمال تجلی دهنده‌ی پوشالی بودنِ پروپاگاندای زوار در رفته‌ی این دیکتاتوریِ افسارگسیخته‌ی خاورمیانه است.

و این چنین است که روز به روز با هر قدمی که بر‌می­داریم به قله نزدیک‌تر می‌شویم و اینطور است که هردم بلوغ نظمِ نوین جهانی و تغییراتِ عظیم در نظم بین‌الملل حتمی‌تر و مسجل­تر بنظر می‌رسد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز با یاد و خاطره نقش پررنگ سید شهدای مقاومت، ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند یادآور می­‌شود این عملیات خط پایانی بود بر رویای سازش کشورهای اسلامی با رژیم سفاک صهیونیستی و اتمام حجتی بود بر این رژیم که اگر بنای ادامه دادن مسیر فعلی را داشته باشد یا بخواهد کودک­کشی­های سالیان قبل را تکرار کند با پاسخی دندان­شکن­تر از موج حمله فعلی مواجه خواهد شد که ممکن است نسخه این لانه عنکبوت را در زمانی بسیار کم­تر از آنچه پیش­بینی می­شد بپیچد.

همچنین اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن حمایت از سربازان و سرداران جبهه مقاومت اعلام می­دارد که خود را نسبت به ادامه دادن مسیر رزمندگان در جبهه جنگ نرم سیاسی و فرهنگی ملزم می­دارد. باشد که با عنایت حضرت ولی امر(عج) با هم­افزایی مجموعه­های انقلابی بتوانیم پیروزی­های جبهه مقاومت را در دانشگاه تکرار کنیم؛ ان­شاءالله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532940

مهمترین اخبار ایران و جهان: