نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 23:18

صنعت البرز در مسیر حرفه ای شدن گام بر می‌دارد

رییس خانه صمت البرز با اشاره به اینکه استان ما روز به روز در مسیر رفع مشکلات صنعت و حرفه ای شدن گام بر می‌دارد، گفت: البته همچنان نارسایی‌هایی در صنعت و اقتصاد استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا رضایی، رییس خانه صمت استان البرز، در نشست مشترک با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: با وجود پیشرفت های درخور توجه در صنایع البرز ، پاره ای از مشکلات نیز در صنعت استان خودنمایی می‌کند، لذا  ضروری است مجموعه صنایع و مسوولان استان در اقدامی مشترک برای رفع چالش‌ها وارد صحنه شوند.

وی با اشاره به برخی مشکلات ناشی از قطع برق، تامین اجتماعی و بانک‌ها و  دیگر چالش‌هایی که صنعتگران استان را درگیر کرده است، اضافه کرد: ما به دنبال برنامه مناسبی هستیم تا  خدمات رسانی به بخش صنعت استان را به نحو اصولی و فناورانه مهندسی کنیم. 

رضایی گفت: با همکاری و همیاری انجمن‌های تخصصی در خانه صمت استان در پی آنیم تا ضمن فعال کردن این انجمن‌ها، خدمات مناسبی را به اعضا ارایه دهیم، ضمن آنکه   شهرک‌های صنعتی استان از خدمات مشاوره‌ای خانه صمت برخوردار خواهند شد. 

وی اظهار امیدواری کرد، سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی البرز در بحث مهم  مهارت محوری بیش از پیش خانه صمت استان  را یاری دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497284

مهمترین اخبار ایران و جهان: