نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 15:02

آغاز نشست خبری استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت

نشست خبری حسینی پور استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت در ساختمان صدا و سیما مازندران با حضور فعالان رسانه‌ای استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی‌پور بعد از ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع خبرنگاران مرکز استان مازندران حاضر شد.

این نشست خبری  با تغییر در محل برگزاری از استانداری برای نخستین بار در ساختمان همایش صدا و سیمای مازندران آغاز شده است.

در نشست خبری هفته دولت در استان مازندران معاونان استاندار حضور پیدا نکردند.

ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران هم در جمع خبرنگاران در این نشست حاضر شده و همراه استاندار وارد سالن همایش صدا و سیمای مازندران شده است.

سید محمود حسینی‌پور در ابتدای صحبت‌های خویش اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور سرسپرده غربی‌ها نبوده بلکه با نگاهی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب داشته با استقلال و بدون توجه به خواسته‌های غرب و شرق در دنیا نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با اعلام اینکه شهیدان رجائی و باهنر به عنوان الگو از نظر اخلاص، کار و تلاش بودند،افزود: با وجود عمر کوتاه مدیریتی اثرگذاری بسیار مناسبی برای کشور داشتند.

استاندار مازندران ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای ارزیابی فعالیت‌های دولت‌مردان در استان بوده که زمینه برای اصلاح نقد عملکردها به شکل صحیح در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برآمده از دل ملت و در یک کلام عصاره فضائل ملت ایران بوده و گفتمان انقلاب برآمده از اندیشه امامین انقلاب، گفتمان عدالت و خدمت بوده و دولت مردمی خودش را وامدار گفتمان عدالت و خدمت در انقلاب اسلامی می‌داند.

حسینی‌پور اضافه کرد: در استان مازندران گفتمان عدالت و خدمت را برای مدیران ریل‌گذاری کردیم اما چه مقدار توانستیم در این مسیر موفق عمل کنیم نیاز به کار و تلاش دارد، جهت‌گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است.

این خبر تکمیل می‌ شود...

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466384

مهمترین اخبار ایران و جهان: