نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 18:44

واحد مشاوره در مرکز شهید سلیمانی شلمچه راه‌اندازی شد

شلمچه - مدیرگروه جوانی جمعیت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی واحد مشاوره و مراقبت گروه‌های سنی در مرکز شهید سلیمانی شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس ناصری‌پور ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی، این واحد مشاوره به‌صورت کشیک ۲۴ ساعته در مرکز بهداشتی و درمانی شهید قاسم سلیمانی مشغول خدمت‌رسانی است.

مدیرگروه جوانی جمعیت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: مشاوره ترویج و تشویق به فرزندآوری، مشاوره و ارائه خدمت به مادران باردار و مشاوره شیردهی از جمله خدمات واحد مذکور است.

وی گفت: توصیه‌های لازم برای پیشگیری از حوادث و سوانح نوزادان و کودکان، خدمات مراقبت‌های دوره‌ای، مشاوره و مراقبت گروه سنی میان‌سالان و سالمندان، مشاوره و مراقبت نوجوانان و جوانان، اعزام مادر باردار در صورت نیاز (همراه با اسکورت) انجام تشخیص بارداری در موارد لزوم و بعد از مشاوره، انجام زایمان قریب‌الوقوع، ارزیابی و مشاوره زنان در گروه ۱۰ - ۵۴ سال برای شناسایی بیماری‌های زنان و ارجاع به پزشک و توزیع مکمل براساس گروه‌های سنی از دیگر خدمات این واحد به شمار می‌روند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471884

مهمترین اخبار ایران و جهان: